به گزارش”نفت آنلاین” ، امین روستایی افزود: با توجه به استقبال از این سوخت پاک و ضرورت سوخت رسانی مطلوب، این مجموعه برای عرضه خدمات کیفی بهتر در جایگاهها، همواره بازرسی و ارزیابی این مراکز را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه این ارزیابی با شاخصهایی منطبق بر استانداردهای فنی و عملیاتی انجام می شود، اضافه کرد: بازرسیها با هدف رفع نواقص احتمالی و تعامل بیش از پیش با جایگاهداران و به منظور ارائه مطلوب تر خدمات سوخت رسانی به مشتریان انجام شده است.
وی اذعان کرد: در راستای ارتقاء عملکرد، بازدهی و افزایش عمرکاری تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی، بهرهبرداری و نگهداشت صحیح آنها و همچنین ضرورت توجه به رعایت مسایل ایمنی، گروهی متخصص برای انجام این خدمات و تجهیزات در بازههای زمانی مشخص این مهم را انجام می دهند.
مدیر شرکت ملی پخش منطقه همدان یادآور شد: بازرسیهای ادواری در تمامی نظامهای مدیریت کیفیت، کنترل تجهیزات اندازهگیری، آزمون و تست، سهم عمدهای را به خود اختصاص داده، لذا تجهیزات سیانجی از این امر مستثنی نبوده و باید مطابق با استانداردها، بازرسی و تایید شوند.
وی در پایان با بیان اینکه هم اکنون ۲۰ جایگاه دو منظوره (بنزین و سیانجی) و ۲۲ جایگاه تک منظوره در سطح منطقه فعالیت دارد، اظهار کرد: با این تعداد جایگاه و بهرهگیری از ۲۱۰ دستگاه نازل فعال، این سوخت پاک به صورت شبانهروزی و بدون وقفه در بین هموطنان عرضه می شود./روابط عمومی شرکت پخش فرآوردههای نفتی منطقه همدان